Dobrodošli u Renault Trucks
Rešenje za transport
Vožnja električnih kamiona
#JoinTheGoodMove
ELEKTROMOBILNOST
31 Jan. 2023
Klimatska kriza i široko rasprostranjena primena zona niske emisije (LEZ) postavljaju nove izazove i zahtevaju značajne promene u sektoru drumskog transporta. Od danas dostupnih alternativnih vrsta energije, električna energija je najefikasnije sredstvo za dekarbonizaciju vaših operacija u urbanim aplikacijama, dok ostaje konkurentan.
- Koliki je domet vožnje električnog kamiona?
- Prenesite našo brezplačno belo knjigo in pridobite vodnik po korakih, kako nemoteno razogljičiti svoj vozni park.
- Kako funkcioniše električni kamion?
- Razumevanje razogljičenja prometa
- Kako se puni električni kamion?
- Koliko košta električni kamion?
- Šta je budućnost kamiona?
- Otkrijte naš asortiman 100% električnih kamiona
Koliki je domet vožnje električnog kamiona?
Domet vožnje električnog kamiona varira u zavisnosti od nekoliko faktora. To uključuje primenu kamiona, teret koji se transportuje, stil vožnje, pa čak i spoljašnji uslovi mogu uticati na domet vožnje električnog kamiona. Sa asortimanom vozila Renault Trucks E-Tech, domet vožnje može dostići do 560 km*, u zavisnosti od tipa električnog teškog komercijalnog vozila koji se koristi i uslova korišćenja.
*zasnovano na 6 pakovanja baterija od 94kVh
Pogledajte naš Simulator dometa da biste saznali više o dometu vožnje naših električnih kamiona
Prenesite našo brezplačno belo knjigo in pridobite vodnik po korakih, kako nemoteno razogljičiti svoj vozni park.
Kako funkcioniše električni kamion?
Električni kamion koristi električni motor koji troši električnu energiju. Baterije čuvaju električnu energiju neophodnu za rad kamiona, što diktira njegov domet vožnje.
Baterija se sastoji od skupa ćelija povezanih u module, koji su upakovani unutar baterija. Nadzire ih sistem za upravljanje baterijama (BMS). Ovo je elektronska komponenta koja štiti električni kamion i bateriju od preranog starenja i požara ako se koriste na neodgovarajući način. Gustina energije je povećana zahvaljujući upotrebi litijum-jonskih NMC (Nickel Manganese Cobalt) ćelija, koje imaju odličan odnos snaga/težina i na taj način nude najbolji kompromis između radnog opsega i korisnog opterećenja.
Renault Trucks obaveze
Oslanjamo se na održivi lanac snabdevanja i sprovodimo revizije lanca snabdevanja sa našim dobavljačima, uključujući i same rudnike kobalta. Baterije se sklapaju u Evropi. Vozila se sklapaju u Francuskoj.
Recikliranje je odgovornost Renault Truckskada se baterije vrate prodavcu. Drugi životni vek baterija otvara višestruke mogućnosti kao što je oprema za skladištenje električne energije u kućama i zgradama van mreže ili čak solarnim elektranama. Recikliranje je takođe od suštinskog značaja za garantovanje održivog rešenja za elektromobilnost. Renault Trucks i Volvo grupa su u potpunosti uključeni u ovu oblast, koja se progresivno razvija kako tržište raste.
Razumevanje razogljičenja prometa
Naročite se brezplačno in dostopajte do platforme za e-učenje s strokovnimi vsebinami!
Kako se puni električni kamion?
Električni kamion se puni pomoću prilagođene utičnice sa naizmeničnom strujom (AC) za sporo punjenje ili korišćenjem punjača jednosmerne struje (DC) za brzo punjenje. Zahvaljujući našoj inovaciji, Renault Trucks može ponuditi širok spektar održivih rešenja za punjenje, prilagođenih vašem radu i vašim zahtevima. Renault Trucks rešenja za punjenje se može prilagoditi da obezbedi veću fleksibilnost. Takođe možemo da vam pružimo podršku pri odlučivanju o režimu punjenja koji je najprikladniji za održavanje vaše profitabilnosti i savetujemo vam kako da dopunite svoje električne kamione.
Otkrijte kako da instalirate i održavate infrastrukturu za punjenje: pročitajte više!
Domaća utičnica | Vallbok & javni punjač | Brzi punjač | Industrijska utičnica |
---|---|---|---|
2,3 kV / 10 A 3,2 kV / 14 A Rešenje za povremenu upotrebu 25 h/20 h
|
3,7 kV / 16 A (1-fazna) 11 kV / 16 A (3-fazni) Preporučeno rešenje 16 č
22 kV AC / 32 A (3-fazni) režim 3 Preporučeno rešenje 8 h 30 za 265 kVh (4 k 66 kVh) 12 h za 375 kVh (4 k 94 kVh) 40 kV DC / 63 A (3-fazni) Režim 4
4 h 15 za 265 kVh (4 k 66 kVh) 6 h 10 za 375 kVh (4 k 94 kVh) |
AC: 7,4 kV AC / 32 A (1-fazna) 8 h: 100% 6h30: 80% DC: 22 kV DC / 32 A 3 h: 100% 2 h: 80%
150 kV DC / 225 A režim 4 1 h 20 za 265 kVh (4 k 66 kVh) 1 h 50 za 375 kVh (4 k 94 kVh) |
Više od 22 kV 22 kV AC / 32 A (3-fazni) Režim 2
Povremeno rešenje 8 h 30 za 265 kVh (4 k 66 kVh) 12 h za 375 kVh (4 k 94 kVh)
|
Koliko košta električni kamion?
Danas su kapitalni troškovi kupovine električnog kamiona više od ekvivalentnog ICE kamiona. Međutim, važno je misliti na Ukupni troškovi vlasništva (TCO) za električni kamion, jer kada se koristi, cena električnog kamiona se brzo približava onoj u odnosu na njegov dizel motor, pa čak i dalje bude isplativija. Zaista, troškovi održavanja su niži, a troškovi energije manji od fosilnih goriva.
Šta je budućnost kamiona?
Sektor drumskog transporta mora odgovoriti izazovu smanjenja emisije CO2 i ispuniti ciljeve postavljene klimatskim sporazumima. U Renault Trucks-u smo posvećeni energetskoj tranziciji i bićemo na vašoj strani dok dekarbonizirate svoje poslovanje. Uvereni smo da električna energija je najzrelije rešenjeza smanjenje emisija. Iz tog razloga ćemo 2023. godine proširiti naš asortiman 100% električna teška komercijalna vozila sa dodatkom Renault Trucks E-Tech C i Renault Trucks E-Tech T.
Naručite u pretprodaji Renault Trucks E-Tech T ili C
Otkrijte naš asortiman 100% električnih kamiona
Renault kamioni E-Tech Master |
Renault kamioni E-Tech D & D Vide |
Predstoje Renault kamioni E-Tech C* |
Predstoje Renault kamioni E-Tech T* |
|
---|---|---|---|---|
Koristi | Urbana i urbana izgradnja | Urbani i prigradski | Urbana gradnja | Regionalna distribucija |
Radni opseg | 200 km | 560 km** |
300 km (jedno punjenje) 500 km (srednje brzo punjenje za 1 h (250 kV)) |
300 km (jedno punjenje) 500 km (srednje brzo punjenje za 1 h (250 kV)) |
*na tržištu 2023.
**zasnovano na 6 pakovanja baterija od 94 kVh